snmhsnn betahcgniz kaç çıktığında kese gördünüz vajinal ya da abdominal yolla 😍 bir de kaç haftalıkken kalp atışı görüldü herkes de farklı bir döllenme süreci olduğu için farklı oluyor ama genel olarak merak edilen bir süreç bunlar 😍😍
varbirhayalimiz 5 haftalıkken kese görüldü, 7+3’te kalp atışı duyuldu canım. Kalp atışı için genel olarak 7.-8. Hafta arası gidilmesi daha iyi oluyor. Önce gidip duyamayınca insan stres oluyor.
Hatice_gzr2505 Adetimi 5 gün geçtiğinde kan testimde 1686 çıkmıştı doktor hemen gitme dedi 7+5 günlükken kese ve hatta mercimek kadar bebeğimi görmüştüm kalp atışı da bir hayli tatlıydı 🥰