ilk gebeliğimde 8 aylıktım tutamadım 2. gebelikte 2 aylıktı yine tutamadım o bebeğimi kaybettim şuan yine hamileyim 18 haftalık olacak ramazanda yine tutamıyor olcam maalesef 😢 Sonuçta izin var kendinizi zora sokmayın bebek için su besin vitamin vs önemli.