gamzecee Sonunda kızlar korka korka 20+6 tetanoz aşımı oldum şimdilik ağrı yok inşallah akşamada olmaz 😂 2. dozumuda 6 hafta sonraya randevu verdi 🐣😋
momofkaan gamzecee ya ilk dozunu olduktan sonra ben 2 hafta sol yanıma yatamadım şimdi 2.doz zamanı geldi tırsıyorum
Edadrmz gamzecee bende 2.dozu bugün oldum canım ilk dozu olduğumda o gece ağrımıştı kolum sola yattoğım için sağ koluma yaptırmıştım ertesigün geçti zaten
gamzecee momofkaan genelde 2 çok acımıyor diyorlar ama herşey bizim ve genişimiz için dua ede ede gidin inşallah bişey olmaz 🙏😊
Babydream gamzecee benimde ilk gün ağrı olmamıştı mutlu mutlu geziyordum ağrım olmucak diye korkulu rüya ertisi günü başladı kolumu asla kaldıramadım, afedersin donumu bile zar Zor topladım😂 inşallah senin olmaz kimi insanda ağrı oluyor kimisinde olmuyor 😂
Klcaysgl gamzecee inş ağrin olmaz canim bende ikinciyi oldum dün 6 hafta arayla sadece bana ağirlik yapti uyumuşdum