21 haftaya geldik. Yolun yarısı bitti. Dün detaylı ultrasona girdim 🥰 16. haftada babasına benziyor diye triplerde girdiğim bebişim o baya toparlanmış o kadar güzel ki. Bana benziyor bile diyemem melek gibiiii… Yaa annelik mi böyle bi şey herkesin çocuğu kendine güzel gelirmiş ya. İçim duygu sevgi pıtırcığı. Keşke evde ultrason olsa hergün görsek. Güzel kızım benim 🌺