Kızlar sabah bel ağrısıyla uyandım biraz yürüdükten sonra ağrı kasığıma vurmaya başladı ama aynı adet olucakmışım gibi sanki heran suyum gelicek gibide Bi baskı vardı Bi 10 dk bu sancıyı çektim eğer biraz daha devam etseydi hastane ye gidicek tim ama çok şükür geçti anlamadım neydi o 😅 eşimi aradım aman maaşı almadan doğurma diyor 😅😅 şuan daha erken zaten ama umudum 38 de doğurmakta umarım istediğim gibi olur.
Neydi bu yalancı sancımı acaba aynı şeyi yaşayıp doğurduğunu zanneden oldumu hiç 😅