Kızlar bu hafta ilk defa Meryem hanıma gidicem, 25. Haftadayım doktorumu değiştirdim ona karar verdim. Burda hakkında hep olumlu şeyler okuyorum ancak şunu merak ettim normal doğumu destekleyen bir doktor mu? Birde benimki normal olursa eğer ilki sezeryan olduğu için ssvd olacak yapıyor mu bilen var mı?