Guulll 32. Haftamda bebegın az suyu olması nedenıyle 2 gundur hastanedeyım doktoruma sormayı unuttum bebegın su oranı 28 mL ve cok az bı rakammış bunun normal degeri kaç bılen var mı
Pogacayanak Guulll canim hic bilmiyorum benim de benim 19.haftada suyum 2.5cma kadar dusmustu simdi 22 haftadayim 6.5 cma yukseldi cok sukur ki kacak yoktu insallah sende de olmaz ve yukselir
mmrv Guulll mutlaka duymussundur ama havuc ve armut suyunun suyu artirdigi soyleniyor.. Zararli da degil dene istersen.. insallah artar.
Gks Pogacayanak canım 6.5 cm için dr ne dedi? Benimde o civarda alt sınırda diyip korkuttu beni. Bu zamanlarda 10 dan fazla olmalı dedi
Pogacayanak Gks canim benim 2.5a kadar düştüğü icin buna sukrettik yukselmeye basladigi icin hala az oldugunu doktor da söyledi
Hilalanneoluyor Seninkine 2 deniyor canım benim bildiğim kadarıyla seviye 6 veya 8 olması lazım ama tam emin değilim bilgilenirsen bize de yaz