smglplt1453571 ha bu arada 8. Haftada bunu diyen 20. Haftalara doğru bebeği besleyemiyorsun diyecek, hele iç karnın genişse Allahh kimse susmaz. Doğmaya yakın sütün olmaz besleyemezsin diyecekler, hatta belki doğduktan sonra da derler onu daha tecrübe etmedim 😂 canım insanlar hep konuşur, ve emin ol zayıflar zayıf diye doğuramıyor değil, tam aksine kilolu olunca sezaryene alıyorlar