Merhaba kızlar her gittiğimizde 1-2 hafta önce çıkıyoruz doktor neye göre belirler doğumu ? Asıl haftama göre mi ultrasona göre mi ??
- Sezeryan olacağım çünkü Allah izin verirse 😊
Sizlerin neye göre nasıl oldu ?
Ay birincide hiç sancı vs yoktu bunda inşallah zamanı gelince kendi olur sancı vs.