Nur_23 Kızlar son ayımıza girdik biraz korku biraz heyecan birazda sabırsızlık var 37+1 sizin nasıl geçiyor
Mucizem_211 Nur_23 36+1 haftalık olduk Allahın izniyle 17 mart sezeryan günü aldık vajina kemiği kasılmalar bide sea Ara sancı Belden karnıma vuruyor inşallah 17 marta kadar bekler paşam 🙈
1oguzannesi Nur_23 bol korku bol heyecan var valla nasıl yapacağım ne zaman olacak falan filan 😂 37+2 den selam herkese . 20 Mart diye bekliyoruz ama bakalım keyfi ne zaman ister gelir ben daha erken bekliyorum😍
Zehraspl Nur_23 38+5 uykular haram oldu nefesim cok daraliyo ara ara sanci giriyo oglum hareket ederken cok canim yaniyo 10 marta gun verdi doktorum bi an önce dogsun istiyorum artik
Anneoluyorummmm Bizde 34 olduk 🥰 doktorumuz tarihi verirse daha mutlu olcam umarım bu cuma belli olur 🤭
Nur_23 Anneoluyorummmm valla daha bizimki bile belli değil bu cumartesi gidecem doktoruma çatı muayenesi olacam bakalım🤭
Ipekgulll Anneoluyorummmm bende 34 üm bu cuma gidecem bakalım muhtemelen verecek bana tarih suyum sınırda
Ince_imral Mucizem_211 ben henüz 34 haftalığım normal doğum bekliyorum ilkide normal oldu ama bu 1 haftafır bikini bölgemde oturup kalkarken hep ağrı var vajinamda ağrıyor bazen bu açılma durumumu acaba bir bilginiz var mı haftaya gideceğim hastaneye
lllllg Panikten uyuyamıyorum..hamileliği doğumu unutucak aktivitelerde bulunmaya çalışıyorum ara ara…gündeminde biraz bile çıkması iyi geliyo…21 Mart’ta olucak benim doğumum..tabi daha erken gelmek istemezse şayet…Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah💕
Glfdnaktr lllllg bana da doktorum 17 23 Mart arasi bi gün seç dedi ben 21 Mart olsun isterken eşim 22 Mart dedi bakalım hayırlısı 35+4 şu an
Nur_23 lllllg amin canım inşallah valla ben başka bişey düşünemiyorum bizimde en geç 20 mart demişti doktor
guzelbebegimmmmm Zehraspl benim 2. Gebeliğim ve kızıma hamileyim. 38 oldum hala gelen giden yok ya. Böyle olursa sezaryene mi alıyorlar ne için gün veriyor doktor?
Nur_23 Tugcevemercimek bakalım hangimiz önce doğuracak😂 hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah bizimkinin daha doğum belirtisi falan yok ama olsada bilmem heralde 😂
Balkabagim Neye göre tarih veriyor acaba doktor sezeryan olduğu için mi çünkü normal doğumda herşey normalse bebeğin kendi sancisiyla gelmesi bekleniyor
Nur_23 Balkabagim sezeryan olanlar gün alıyor canım biz bir sıkıntı çıkmassa normal olacak doktor tam gün veremiyor en geç 20 sine kadar dedi
Nazlimom Nur_23 34+2 doğum tarihinin belli olmasını bekliyoruz artik inşallah bu sefer gittiğimde doktor söyler😅