Nazlimom bende dolap koydum şimdilik zaten küçücük eşyaları var ☺️ Park beşik alıcam yanımıza koymak için o zaten 4 5 yaşına kadar onu idare edecek sonra baza yada yatak alırız inşallah rabbim o günleri bir göstersinde. Oda takımı almak bana pek mantıklı gelmiyor açıkçası