Merveilgaz Kizlar merhaba. 22 haftalik hamileyim son 2 gundur disim agriyor. Ilac kullanmadim daha. Ama doktorum dis hekimine gide bileceyimi soyledi. Basina gelen oldu mu? Ne yaptiniz?
Cigdemmylmzz Merveilgaz benimde olmuştu ağlıyordum ağrısından sarımsakla sirkeli su yapmıştım biraz zorluyor kokusu falan ama biraz rahatlatmıştı o beni bide parol içmiştim. Sadece sarımsakta basabilirsin