Gulcanalg merhaba ben şuan 35 haftalığım dediğiniz hıçkırık diye adlandırılan şeyi pıt pıt şeklinde bir yerde uzun süre hissediyorum ve ara ara çok oluyo bu..herhangi bir şekilde Dr falanda sormadım hıçkırık ise şayet bu da iyi solunum egzersizi yapıyo..ayrıca 35.haftada daha yeni kontrole gittim kilo 3.100 boy 48 cm.iki hafta önde gittiğini soyluyodu dr’um hep haftalık kontrollere gitsemde bir hafta gramı fazla alan bebeğim özellikle 34.haftadan sonra daha az almış gibi bende buna takılıyorum az..maksadım çok kilolu dogmasindan ziyade çok küçük olmasın bakımı bir nevi daha pratiklessin diye kiloya az takmış durumdayim..:(