Bussra19 endişelenmeyin ve ilacı arttırın. Tsh yüksek olursa zeka geriliği riski var asıl. Ben 15 yasindan beri troit hastasıyım. Gebelikle birlikte yükselince ilacı arttırdık. Endokrin ile takip ediyoruz şuan. Her ay bakıyoruz. 2, 2bucuk arasında tutmak önemli. Ama 4lere kadar da normal sayılıyor. 4′ün üzeri olmasın da.