momm12_ Benım tsh yuksektı ama gebe kalmadan önce normalde düştü sorun yoktu bu sekılde hamilelik geçirenler yazabilir mi ?
momm12_ bilgegk Sizede geçmiş olsun benim 25 mg levetron kullanıyorum. Şuan normal sınırlarda sıkımtı olur mu kafam bıraz karışık
ArslanAlininAnnesi Ben 2 bebek kaybettm en son 3.cu de iyi bir doktorum vardi. Sende gebelik troidi var sadece gebe kalır kalmaz çıkıyor dedi hemen test yapti 7. Cikti düşünün sınır 2 ,5 ken ilaca basladm cok şükür bebeğim sağlıklı
momm12_ ArslanAlininAnnesi Yaa Allah hepimizin evlatlarını bağışlasın, sağlıkla kucağa almayı nasip etsin. Benım suan normal seviyede bi sıkıntı yok şükür ama insan genede düşünüyor