İçinizde hamileyken Corona olan var mı bebeğe zararı dokunur mu
1Annex 29 haftalıkken oldum. Şuan 34. Haftamiz birşey olmadi şükür.
1Annex ben de oldum korkma Allah’ın izniyle bi sıkıntımız yok içini ferah tut
1Annex bende iki hafta önce oldum aşısızım çok şükür bi şey olmadı
Anneoluyorummmm ya çok geçmiş olsun. Sizde aşısız mıydınız
Sumeyyeerdem inşallah öyledir cok geçmiş olsun aşısızdınız sizde demi
1Annex Evet aşım yoktu
1Annex evet aşım yoktu
Anneoluyorummmm Allah yardımcımız olsun
Htc04 geçiş olsun koruyorum bende ya hamile kalmadan da korona olmuştum
Hamileliğin başların da olup ateş yaşayan var mı