SelmaGl Kızlar merhaba acaba doğumda bebek için en başta hemşireye neler vereceksiniz alt üst ayrı takımlardan versek acaba olur mu dün eşim beğendi bitane aldıda hevesi kırılsın istemiyorum 😊 göbek bağı falan olacak ya sorun olur mu illa tulummu olması lazım
Semakacan SelmaGl ben 2 tane 10lu set almıştım hemşireye ilkte sıradan olanı vercem pislenir flan hastaneden çıkarken de güzel olanı giydircem 😀
Badgirl_ Canmm ben 1 tane 5 li hastne cksi aldm onu vericem bebegi bize getirincede 10 lusunu giydircem belki kirlenir diye o yuzden boyle.yapcam😀
Badgirl_ Ben hemsireye vermek icin ayri poset hazrladm icine 1 tane 5 li set 1 ic tulum battaniye corap 1tanede bebek bezi koydum
SelmaGl Tecrübeli birileri varsa alt üst ayrı olmasında bi sıkıntı yok dimi yani göbeğini acıtmaz dimi