Deletedmom72728 Çocuk çok sorumluluk istiyor, demişsiniz ya. Bana göre eşle ilgilenmek de eş olmak da bir evi çekip çevirmek de sorumluluk istiyor. O mantıkla hayatın tadı en güzel bekarken çıkar. 😊 Ha, onun dışında çocuk hayatın tadını çıkarmaya engel değildir zaten. Aksine evliliği taçlandırır.🌼