Cemileyavuz01 Tüp Bebekle 3 aylık hamileyim düşük riskim var dün bı an unutup yüksek bı yere uzandım ozmndan beri karnımın içi agriyo szce bsy olmuş mudur 😔
gizzzy35 Cemileyavuz01 Valla ben başından beri uzanıyorum. Ki kanaması falan olan biriydim. Doktor Kaan Kocatepe var videolarını izleyin. Düşmeyecek çocuk hiç bir şekilde düşmüyor. Ama dinlenin ya da bir doktora gidin. Birşey olmaz Allahın izniyle 🙏
BMelek Cemileyavuz01 28 haftalik olduk basindan itibaren boyum kisa oldugu icin bardak almak icin bile her gun uzaniyorum birsey olmadi, olucagi varsa uzanmakla degil her turlu olurdu diye dusunuyorum iciniz rahat etmiyorsa uzanmayin ama
Anneoluyorummmm Uzanmaman lazım tabiki hiç aklından cıkarmaman lazım bu durumu. Ama bişey olmamıştır inşallah sıkıntı yaparsan doktoruna danıs yada git usg de bakar zaten
Reyhandemirbasaran Ben de sürekli unutp uzaniyorum. Sonra karnimin ici aciyo. 14 haftaligim. Cok şükür bisi olmadi ama hep de korkuyorum yine de unutuyorum. Insallah bisi olmaz da 😔
krcayse Cemileyavuz01 Çok zor bir süreç mis gerçekten 6 senedir hamile kalma hayali kurup durdum hamile kalınca sanki tüm dünyalar benim olacaktı ama hiç beklediğim gibi olmadı bebeğini kaybetme korkusu o kadar kötü ki ağlamamak için zor tutuyorum kendimi heran birşey olacakmış gibi hissediyorum yatiyim dinleniyim diyorum doktorum yatamkla filan alakası yok kanamanın dedi haklida yatarken oldu kanamam az kanamam var iğne sonrası duruyor ama bu gün hastenede yatırdi düşük riski var die o günden beri hep korkuyorum ise git dedi doktor korkuyorum işe başlamaya benim yüzümden birşey olursa kaldıramam die
SunnyG Ben kaç kere uzandım. Tutunacak bebek her türlü tutunuyor. Bu şekilde uzandım, yan yattım şöyle oldu böyle oldu diye hemen düşmez bebek
Cemileyavuz01 krcayse canım bnmde 7 yıl olmdi tüp bebekle oldu üç bcuk aylik hamileyim smdye kdr üç kez hastanede yattım sürekli ağrılarım oluyo sürekli senin gibi hep bı korku var icimde iyice pskoljm bozuldu artik ama sabretmeye calsyrum sende öyle yap bol bol dua et