Deryak52 iremss sezeryan doğumu doktormu belirliyor yoksa bizmi ilk dogumum normel doğumdan çok korkuyorum
miniktirtilim Deryak52 ilki sezaryan olunc. 2 otomatik gibi bisey oluyor. Ssvd icin ozel bi doktora gitmiyorsaniz tabi. 38 den sonra aliyorlar bekletmeden Benim ilk sezaryan buda sezaryan ama erken sancin olursa 37de bile alabilirim.demisti
iremss Deryak52 yani normal şartlarda bebek belirliyo aslında ama normal doğumdan travma derecesinde korkuyosanz doktorla direk sezaryen planlayon yoksa doktorlar normal odaklı plan yapıyo
Yksl94 Kızlar 33 haftalık hamileyim bi kaç gün sonra randevum var sezeryan için bu haftalarda randevu verir mi doktor ? Ankara şehir hastanesine gidiyorum