Lavanta27 cok cok gecmis olsun. Benim kanama olan gun yalniz oldu, sonraki gun olmadi. Hastaneye gittigimde de muayene sonrasi sedyede kan vardi. Ama eve geldigimde kanama bitmisti. Siz tedirgin olmayin, rahat olun, ilaclari kullaniyorsunuz zaten. Bende hem progestan igne hemde vajinal jel kullanmistim. Simdi o jel yerine sanirim vajinal kapsül veriliyor. Ortalama 7. Haftada gideceksinin kalp atisinj duymaya, duyarsiniz buyuk ihtimalle ama duymazsanizda tedirgin olmayin, arkadasim 8.haftada alttan muayene ile duydu. Ya aslinda cok yataga mahkum olmamak lazim ama doktor bana yataktan cikmayacaksin dedigi icin bende cikmadim. 10 guj bittikten sonra rutin hayatima geri dondum. Sizde sakin olup dusunmemeye calisin, cok sukur kanamaniz durmus. Allah saglikla bebisi kucaginiza alip buyutmeyi nasil etsin ♥️