Mubufe hakkınızda hayırlısı canım benim de orta riskli 1/800 gibi bişeydi ben çok üzülüp ağlayınca doktor nıpty yaptırabilirsin demişti ama istemedim üçlü testi de reddettim hamileliğimin tadını çıkarmaya çalışıyorum yolun sonunda Rabbim neyi nasip ederse razıyım..