Nazlimom ilk gebelıkte erken dogum oldu hastaneye manuel pompa kullanıyodum sonra mastir oldum elektırıklı olanı önerdı doktor göğsü tam bosaltması ıcın elektırıklıde lansınoh marka cok rahatlamıstım mastitim onla geçmişti. Tam zamanlı dogumlarda manuel yeterlı olur heralde cnm webaby kullanmıstm memnundum cekım gücü guzeldı ama yetmedı hergun süt sagmam gerekıyodu süt cogaldıkca elım kollarım agrıyodu