strawberrymomyy bende 8 haftalıgm bendede oldu cok su da içemiyorum bende tedirgin oldum ama herkes yaşıyor galiba. Idrarinızı yaparken kendinizi sıkıp idrarın iyice dışarı atılmasını sağlayın. Bebek mesaneye baski yaptığı için mesane kendini tam boşaltamiyomuş ben zaten hissediyordum idrarn tam çıkmadığını simdi kendimi sıkıp tam çıkarmaya çalışıyorum