Gamzekrem Kızlarr selamm. 20+2 haftalıgım kabızlık sorunum var bırde ustune koranayımmm nasıl gecırıyorsunuz kabızlık sorununuzu😟😔😔
Nuuur0 Gamzekrem bende pozitifim 1 haftadır 🤦🏻♀️ Çok ağır atlatıyorum hastalığı bugün 26 haftadayım. Kabızlık için de sabahları bir kase yoğurt ve 1 kaşık zeytinyağı karıştırıp yiyorum. Çok rahatıyor 🌸