Herkeze merhaba arkadaşlar bebeğim çok hareketliydi dün aksamdan beri sag tarafımda neresi bilmiyorum ama sadece sağ tarafım taş gibi sanki yumru çıkıyor orada ve hareketleri de azaldı sanki biraz bastırınca inat edip tekrar sag tarafimda yumru cikartiyo 30+4 gunluğuz normalmi acaba pazartesi randevum var korkuyorum