begumcann Adetten 1 gün geçti kızlar sizce sonuç nasıl birde doktor hemen kadın doğuma görün dedi bebek rahimdemi tüplerdemi kontrol amaclı acaba gitsem kese falan bişey görünürmü rahimde
Burcusenkoc begumcann daha çok küçük görülmeyebilir ben geç anlamıştım 4.5 5 haftalık zor gördü üstten alttan bakarsa belki görür sizinde bilmiyorum ama benim sonucum 2350 di 😊 sizde 2 gün sonra felan gidin bence bildiğim kadarıyla 2 ye katlayarak artıyor zaten değer
_Zubeyde_ begumcann merhabalar. Bende 5 gün gecikince yaptırdım 721 çıktı hemen gitme kese gözükmeye bilir dedi bekliyorum 🙄
Aslaninannesi01 begumcann kese görünmez sadece rahim kalınlığı olup olmadığını söyler siz 1 hafta sonra gdin görürsünüz çok rahat folik asit kullanmıyorsanız başlayın
benimmdunyamm begumcann ne alaka rahimle tüp ya gitsen de bakmaz 1500 olsun değerin öyle git kese görmeye
benimmdunyamm begumcann iki güne bir kan ver düzenli artış var mı bak sağlık ocagindaki doktor da folik asit yazsın
MihrimahVeAnnesiii begumcann Benimde 1 günlük gecikmede 300 çıkmıştı . Önemli olan düzenli artış göstermesi . Hayırlı olsun 😊 Bu değerler ile kese görünmez 1 hafta sonra gidersen görülebilir 😊
gulsuayan begumcann canım hamilesin tebrik ederiimm🌸 benim de ilk böyle çıkmıştı ama kese görünmez erken gitme ben o hatayı yaptım psikolojim bozuldu beta 1000 değerin altinda olunca kese görünmüyor bekle 1 hafta kadar benim 5 gün sonra 4294 e çıkmıştı