turefb Rab ben Özge Piri Mantar’a gidiyorum, 30+1 haftalığız, 7 haftalıkken gittik ilk, hala devam😁 gayet memnunum🤗
Rab turefb bende onu düşünüyorum cuma gideceğim ama izinliymiş o yüzden sadece cuma günlük başka bir doktor arıyorum.nasipse özge hanımla devam edeceğim
Rab turefb hayırlısı bakalım benim cuma 4+5 oluyor henüz yeni ama kese gözükür mü acaba çok merak ediyorum
turefb Rab ben 6 haftalıkken devlet hastanesine gitmiştim ilk, orda kese de bebek de göründü, bazen 7-8. Haftalarda da görünüyormuş bebek değişiyor sanırım o ya 🤗