Onurbunur Kızlar hastanedeyim şimdi 3 tane ilaç getirdi adı nidicard yazıyor ne olduğunu bilen var mı ağrı kesici dediler ama emin olamadım
Asyapolat80 Onurbunur kaç haftalık hamilesiniz ben bu ilacı 1 buçuk ay kullandım erken doğum başlamıştı sancımı durdurmak için
Gmz34- Onurbunur 37.hafta olmuşsun canım doğsa da normal kabul ediliyor erken değil .Allah dağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Asyapolat80 Onurbunur evet turuncuydu ben 32.haftada kullanmaya başladım sancım çıktığı için 37.de kullanmayı kestik artık doğsa da sıkıntı olmaz diye 38 de doğum yaptım