mrs_elisah Merhaba kızlar eşimin memleketine gideceğiz. Her gittiğimde kek kurabiye VS götürüyorum. Yine kek yapacağım bir de haşhaşlı revani yapmak istiyorum ama 10 saat arabada götürülür mü
Sumiire mrs_elisah üzerindeki kremşanti sıcakta eriyebilir oda hoş bi görüntü olmaz ama arabada yemek için soruyosan sorun olmaz istersen malzemelerini al orada yap
mrs_elisah Sumiire ben evde yapıp götürmeyi tercih ederim 😁 sonra elektrik gidiyor filan orda 😁😁 Yok canım yolda yemeyeceğiz kayınvalideme götürecektim. Kendi arabanızla gidiyoruz daha önce hiç şerbetli götürmedim bilemedim o yüzden
Sumiire mrs_elisah serbetinden bişey olmaz dökülüp biyerlere bulaşmadığı sürece ekşimez hemen kaç saat sürüyo yol istersen üzerindeki kremşantiyo orda
mrs_elisah nurunhayali sağolun kızlar ama öyle olmaz tam yapıp götürmem lazım. Neyse vazgeçtim o zama. Şerbetli den. Ama sütlü de yapsam bozulur. Hepte kek götürüyorum 😁 ne gider 10 saat yolda sizce
Merve43 mrs_elisah yani 10 saatlik yoldan geliyorsunuz sonucta neden illa kendinizi birşey yapıp götürmek zorunda hissediyorsunuz ki. Şehre varınca bir tatlı alsanız olmaz mı ya da br kutu çikolata vs. Her seferinde kek götürmekten daha iyi olur bence. Sütlü tatlıların 10 saat dışarda kalması pek iyi olmaz ekşir filan. Ama şekerpare filan yapsan bagaja koysan bozulmaz diye düşünüyorum
mrs_elisah Merve43 urfaya gidiyoruz zaten sürekli baklava künefe alıyoruz ilk gittiğim gün hep kendim götürürüm akşam çayla yeriz adet gibi birşey oldu 😁😁