bilgegk canım bende 6 aylık hamileyim 2 ay önce uyuz oldum mutlaka doktoruna danış ona göre krem veriyor vücut ta uyguluyorsun zaten o sana anlatır vücuduna herşeyi sürme çarşaflarıni değiştir sürekli evini mutlaka sil süpür çünkü yumurtluuor onlar hijyene çok dikkat et ben perdelere kadar yıkadım yıka kaldır uyizun geçince takarsın koltukta oturduğum için ben sürekli sildim örtü kullanmiyordum o yüzden halimi da silmiştim yani kısacası temas ettiğim herueri siliyordum.ama Domestos la uğraşma sirkeylede silebilirsin bide mümkünse eşinle aynı yerde yatma çünkü temas yoluyla iyice yayyiliyor umarım biraz yardımcı olmuşum dur çabucak atlatırsın inşallah canım benim ❤️