Neslialya aynı durumdayız canım 2 kimyasalım var😞 benim adet günüm yarın ama 5 gün önce öğrendim ve 2 günde bir testi tekrarlıyorum koyulaşıyor iyice koyu olmasını bekliyorum hastaneye gitmeye korkar oldum vallahi sende benim gibi yap bence evde tekrarla koyulaşsın