dezgi Deletedmom455465 canım normal gebe pol. Randevu alıyoruz bende arayıp sordum oradan yönlendiriyormuş
Deletedmom455465 BusraAltiok Ben de yarın gideceğim 11+1 olacak cogu kisi devlette sıra yok diyor tedirgin oldum
Deletedmom455465 dezgi Evet canim ama çoğu kişi ikili test için devlette yer bulamiyor o yüzden merak ettim yarin sabahtan gidecegim bende inşallah vardir
BusraAltiok Deletedmom455465 ben de bugün ilk defa gideceğim şehir hastanesine muayeneye ikili tarama testi zamanımda geldi bakalim