Şükürler olsun acısıyla tatlısıyla korkusuyla endişesiyle 34. Haftamıza girdik bebiş
Doğdu butonunu gördük🙈 şimdi ilk doğum olduğu için biraz korku var tabi nasıl olacak diye ama bir yandanda bekleyişlerimin güzelliğini görmek var korkumu yeniyor sanki birazda olsa sizlerde durumlar nasıl güzel anneler🥰🥰