Emine1233 Tam gününde geldi bebeğim 40 + 0 28 şubat 9 20 de doğdu normal doğum yaptım hikaye mi mutlaka yazacağım çok pozitif
SutlacimiYedimmiBen Emine1233 hayrli olsun ozet şeklinde anlatabilirmisin biraz ilk dogummuydu kesi varmiydi kaç kg doğdu
Ayse_35 Emine1233 bende ikinci doğum bekliyorum, ikinci geç mi geliyor zamanında mi, doğum sancısı nasıl oluyor ağrı eşiği 🤔 suni sancı verildi mi? Kendiliğinden Kaç saat sürdü 🤔
Minikbirkalpp Dün sancılarınızı yazmışsınız bugün doğumunuzu cok sevindim sizin adınıza sağlıkla büyütün inşallah pozitif dogum hikayenizife bekliyoruz🥰
Esrasena Emine1233 benimde şuan bebişim 3800 kilo.İlki 3100 doğdu fena zorlandım,buda kilolu zor olur diyınce soktor korktum.Nasıldı en taze olarak sizden yorum alalım,açılması doğumu kolaymıydı ,neler yaptınız ? 😊
Emine1233 Esrasena ilk geldiğimde 3 cm di suni biraz zorladı ama 3 saat sonra 7 cm oldu suyunu patlattılar yarım saat sonra doğum aldılar tam açılma ile ikinmayi hiç bırakmadım 3 ikinmada geldi ilkine göre kilolu olmasına rağmen kolaydı yani
SutlacimiYedimmiBen Ayse_35 bnde kendi tecrübemi aktarayim size bnm ikinci tam gununde 40+0da doğdu kendi sancimla ve cok kisa sürdü ilk sanci ve dogumla beraber buna yol mesafesi vs hersey dahil 3 bucuk saatte oldu
Ayse_35 SutlacimiYedimmiBen benm ilk kızım 38+4 geldi toplam 8 saat sürdü, acaba ikinci kızımda 38 tamamlar mi ya da 39 aşar mı diye düşünüyorum, ama genelde benzer haftalarda geliyor diyorlar🤔