minikpandammmm Muratnevin yok canm olmuyor . Pek bulantı olmadı bende . Ama bebege faydalı diye avakado yiyordum biraz ağır geliyor ya da alerji yapabiliyormus. Yediğim günler midem yanıyor, bulanıyor ve kusuyorum . Bıraktım yemiyorum. Onun dışında yok
Seyturak Happybeybi55 Ada koyucaz:) adalıyı m,eşimle adada tanıştım manası var diye düşündüm. Senin cimcimenin adı ne 😍
Happybeybi55 Aozgek bişey olmadı ben çok meyve tüketigim içindi yani çok fazla portakal yiyordum biraz azaltım düzeldi sonra
sinemkayaaa Happybeybi55 teşekkür ederiz teyzesi sizin kizcenin isminde çok güzel adıyla gelsin büyüsün inşallah 🤲♥️