Arkadaşlar merhaba.İlk çocgumu 3.100 doğurdum,onun sancısı doğumu bile anamdan emdğim sütü burnumdan getirdi 🤦🏻♀️ şimdi 38 haftalığız,3.800 olmuş bebek,doktorum yemeği kes yoksa zor doğum olucak dedi.Kilolu bebeklerin doğumu dahamı zor ,tecrubesi olan paylaşablirmi,tırsmadım değil 🤦🏻♀️