Usnac1995 şimdi şöyle eğer doktor yakında bir daha gel bir daha bakalım derse o 10günlük hakkı bedavaya kullanabiliyorsunuz. Benim de 12de cinsiyet göstermedi istersen 10gün sonra gel bakalım dedi mesela. Cinsiyet öğrendiğimde ücret ödemedim. İlk muayenemde de tahlilleri yaptır aile hekiminde gel ben değerlendireyim dedi o zaman da öyle yapmıştık. Aylık kontrollerde değil ama son haftalarda o 10günlük hak baya işe yarar.