Bende 5 haftalık hamileyim, öğretmenim biraz fazla ders anlattımda faranjit oldu boğazım sanmıştım. Taki cuma günü aniden bi ısıtma tutana kadar. Cumartesi bütün gün yattım bacaklarım aşırı ağrıdı. Pazar günü sırtım ağrıdı ve üşüdü. Şuan gündüzleri hiç bişeyim yok, gece başımı yastığa koyunca öksürük başlıyor geniz akıntısından muhtemelen. Doktora sordum bende parol içebilirsin çok ağrın ateşin olursa dedi ama ben hiç içmedim. Bol sıvı alıyorum, meyve sebze ağırlıklı besleniyorum. İnşallah sağlıklıca atlatırız bu süreci..