Kubr_a 35SD28 ben yapmıştım kalitesini hiç beğenmedim kumaşları çok kötü bedenleri de kalıba göre ya küçük ya büyük memnun kalmadım😑
nuriyedemir 35SD28 kumaşları çok iyi değil hiç tavsiye etmem fotoğrafa bakıp aldanıp aldım memnun kalmadım
babygeldi Ben yapmıştım ama inanılmaz dandik ilk yıkamada kıyafetler 2-3 yıl giyilmiş gibi bi acayip oluyor kumaş kalitesi vs de baya kötü tavsiye etmem yani