Canselyaren Kızlar 37 haftam bugün bitiyor yani 37+6 dayım aşırı kasik ağrısı var geceden beri belimin de sadece sol kısmı ağrıyor ve Bebek resmn top gibi karnım taş gibi toplanmış ortaya koyulmus top gibi duruyor resmn rahimde de ağrı var napsam bilemedim
teletabi Canselyaren Sancınız var ve kasılmanızda var gibi anlattığınıza göre. Doktora gidin mutlaka bi nst ile bakılsın haftanızda normal geceden beri geçmediyse doğumda olabilir 🙏🏻
Canselyaren teletabi evet cokk fazla sert karnım doktoruma haber verdim biran önce doğdun istemiştim ama şimdi bı korku sardı 🥲🙏
AnnelikHayali Canselyaren dk tuttun mu canım? Ne kadar aralıklarla kasılma oluyor ve kaç saniye sürüyor?
Canselyaren AnnelikHayali kasilmam hep var cnm geçmiyor sancimda öyle şuan bile adet sancısı gibi sancım ve belim ağrıyor karnım top gibi resim atabilirim😔