Kesinlikle alınmalı bazen hemen sağmanız gerekiyor benim sütüm geldiği gün taş gibi olmuştu göğüslerim eğer sağmasaydım mastit bile olabilirdim. Dokununca bile ağrıyordu. Sürekli sağdım ve düzeldi. Bebeğim emmediği zaman da sağıp verdim. 52 günlük oldu artık kullanmıyoruz ama eğer dışarıya çıkmam gerekirse yine sağıp gidebilirim.