Mutluanne27 Askiletotomsu maşallah 😊Ben 19.haftamda geniz akıntısı olmuştu vermemisti doktor.Bir hafta önce tekrar oldu.Bana öksürük şurubu ve antibiyotik verdi.Suan 32.haftadayim.
Askiletotomsu Mutluanne27 size de çok geçmiş olsun Antibiyotik klasid başlanmıştı gebelikten önce de bana İyi gelmişti
Aybiiij Banada vermemişti ilaç hamilelikle bi başladı 27 haftalık hala devam ediyor. Onunla yaşamayı öğreniyorsun ama çok zor bi durum 😟
Dyg12 @Askiletotomsu Alerjiniz olabilir isterseniz kulak buruk bogaza görünün. Hamilelikte kullanılan ilaçlar var onları önerir size. Geçmiş olsun.
Dyg12 @Askiletotomsu Malesef bende :( 12. Haftaya kadar ilaç vermiyorlar. Sonra hamilelikte kullanılan ilaçları rahatlıkla öneriyorlar. Eğer alerjik astım varsa göğüs hastalıklarına da görünün. Öksürük için o ilaç verdi bana. Şuan çok rahatım çok şükür ama ilk 12 haftayı tekrar yaşamak asla istemem.