96- Kızlar ateşim 38 üstü boğazım ağrıyor belim kopucak gibi dayanamıyorum hastaneye gitsem serum takarlar mı acaba korona değilim geçen gün test verdim aynı durumu yaşayan var mı
Burcu0707 96- tekrar test verebilirsin sornadan pozitif cikAbiliyor gecmis olsun ilik bir dus alabilirsin ates icin