Kızlar az önce acile gittim, boğazım ve kulağım çok kötü özellikle kulağım. 1000 mg Augmentin verdi. Doktora özellikle sordum hamileyken kullanabilir miyim diye evet dedi. Ben güvenmiyorum ama eczacı bile ben asla kullanmanızı tavsiye etmem senin maydonuzu bile kontrollü yemen lazım bırak antibiyotiği dedi. Bağz spreyi falan dedim. Hiç bişey dedi ancak parol. Yarın doktoruma da soracağım. Ama merak ettim kullanan oldu mu hiç?