Anneoluyorummmm ablam 31. Hafta sancısı çıktı bi gece hastanede yattı iğne ilaç bişeyler oldu ciğer geliştirici oldu işide bıraktı bu süreçte. Sonra sıpa gelmek bilmedi 40. Haftada sezaryen oldu 5400 ile 👻 benimde rahim kısalığı var daha 27. Haftadayım üç haftadır istirahat ediyorum ciğer geliştirici vuruldum dün her ihtimale karşı. Yani prenses hamilelik yaşamıyor herkes sıkmayın canınızı dinlenin doktorunuzu dinleyin kalbinizi ferah tutun zamanında sağlıkla gelsinler inşallah ❤️🙏