EsilaMiracAyazEren_Moms Serap_kartal5 Nişanın geldiyse sancının gelmesi de an meselesi. Bende ilk bebeğimi 40+3 de doğurmuştum. Benim tam tersi önce sancılar sonra nişan gelmişti
Zelihaa123 Serap_kartal5 benimde 39+6 bende kendi kendime korkuyom dogmuyo niye acaba diye daha fazla olanlarda varmis 🤣