Ah uykusuz gecem, 36+5ten selamlar 2 gündür fena hastayım,test negatif çıktı ama boğaz ağrım öksürük burun akıntım hapşırık arada ateş oluyor, doktoruma söyledim covitsen kan sulandırıcı vericem dedi o kadar başka bir şey yok, bal süt ıhlamur limon kendimce bir şeyler yapıyorum ama yok toparlanamadım ne yapmam gerekiyor lütfen yazar mısın 😥