Poyrazin_annesi ben spinal sezeryan olmuştum sadece belden aşağısı uyuşuktu, sıçrama nefes alamama gibi sorunlardan değil sebepsiz yere hastanede kaldığım ilk gece uyuyamadım bildiğin 1 gece hiç uyumadan ertesi gün oldu. Durum böyle olunca 2. Gece çıkmak istediğimi söyledim çabukta toparlandığım için şükür çıktım. Evdede bir daha çok bir sorun yaşamadım