Kaçıncı haftanız da çatlaklarınz oluşmaya başladı ve kac kilo aldınız
Ben 36+2 oldum şuan ve bu 1 hafta içerisinde minik minik oluşmaya başladı ve toplamda 8 kilo aldım, çatlakların kremleri düzenli kullandim ama bilemiyorum artık son vakitler olduğu için normal diyorum kendi kendime ama kaşıntı yapiyor kızaran yerlerde sizler de de öyle mi, doğumdan sonra catlaklar artıyor mu acaba?